phone icon
Woman smiling while wearing headphones
hold business meetings

Obsługa klienta

Jeśli masz jakieś pytania z zakresu obsługi klienta, skontaktuj się z zespołem ds. społeczności swojego centrum, który nie tylko jest doskonałym źródłem informacji, ale też może Ci pomóc z większością zapytań.Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zaloguj się do MyRegus, gdzie znajdziesz dodatkowe zasoby i możesz utworzyć zapytanie do pomocy.

Jakiego wsparcia może Ci udzielić zespół ds. społeczności

Jeśli chcesz szybko uzyskać odpowiedź, skontaktuj się z zespołem ds. społeczności. Jest wiele spraw, w których może Ci pomóc nasz zespół:

  • DatePomoc w rezerwowaniu i zarządzaniu rezerwacjami
  • accountAktualizowanie danych konta lub odpowiadanie na zapytania dotyczące płatności
  • SkytvPytania dotyczące sprzętu IT i wsparcie techniczne
  • SearchInne ogólne zapytania

Wsparcie w portalu MyRegus

Portal MyRegus jest dostępny całodobowo. Znajdziesz w nim wiele przydatnych informacji i zasobów:

  • SolutionsDostęp do przewodników z instrukcjami i innych przydatnych zasobów
  • all inclusiveZobacz odpowiedzi na często zadawane pytania
  • flexibleDziel się opinią o swoich wrażeniach
  • callbackJeśli problem nadal występuje, utwórz zgłoszenie do pomocy technicznej