home Icon
  • Nowa Zelandia
  • Auckland
home Icon

Sale konferencyjne — w Auckland

/Rezerwacja na godziny/Kompleksowa obsługa
Nasze prywatne sale konferencyjne w lokalizacji w Auckland to idealne miejsce na burzę mózgów ze współpracownikami, produktywne sesje szkoleniowe lub wywieranie wrażenia na klientach. Zarezerwuj salę na godziny lub dni, a nasz dostępny na miejscu zespół wsparcia zapewni Ci pomoc na każdym kroku.
Jak możemy Ci pomóc w Auckland:
  • bullet IconSale szkoleniowe, przestrzenie na wydarzenia i pomieszczenia do konferencji
  • bullet IconRezerwuj na godziny lub na dzień
  • bullet IconBiurko coworkingowe na dzień dostępne na żądanie w zależności od potrzeb
Zarezerwuj teraz
phone iconMożesz też do nas zadzwonić:+44 20 3839 9912

Elastyczna przestrzeń do pracy zaprojektowana według Twoich potrzeb

Nasze elastyczne biura, które można w pełni dostosować, są dostępne do wynajęcia na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Biura prywatne

Duży wybór gotowych do użytku, w pełni wyposażonych biur, w których znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zasiąść do pracy.

  • calendarNa miesiące lub lata
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od NZ$ 419 za osobę miesięcznie

Własne biura

Gdy dostępność od ręki nie wystarczy. Dostosuj wszystkie aspekty przestrzeni, w tym wyposażenie i branding.

  • brandNa miesiące lub lata + możliwość dostosowania
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od NZ$ 419 za osobę miesięcznie

Biura na dzień lub na godziny

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • 24 hour accessNa dzień lub na godziny
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od NZ$ 119 za dzień

Członkostwo Office

Elastyczny dostęp do biur na dzień lub na godziny, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, w tysiącach lokalizacji na całym świecie.

  • Flexible paymentDostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu
Od NZ$ 329 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Skorzystaj z hot deskingu lub zarezerwuj własne biurko w jednej z tysięcy lokalizacji.

Własne biurko

Wynajmij tyle biurek, ile potrzebujesz, w dynamicznej, współdzielonej przestrzeni biurowej. Adres biznesowy i opcje przechowywania są wliczone w cenę.

  • Office deskZarezerwowana stała przestrzeń do pracy
Od NZ$ 379 za osobę miesięcznie

Jednodniowy coworking

Dostęp na żądanie do inspirujących przestrzeni coworkingowych na planie otwartym — możesz korzystać z biurka według potrzeb.

  • 24 hour accessZarezerwuj biurko na godziny lub na cały dzień
Od NZ$ 59 za dzień

Członkostwo Co-work

Chcesz częściej korzystać z hot deskingu? Wynajmij biurko na 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni każdego miesiąca.

  • Flexible paymentKorzystaj z biurka, gdy tylko potrzebujesz
Od NZ$ 169 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Mamy pakiet odpowiedni dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chcesz postawić na jej wirtualną czy rzeczywistą obecność w danym miejscu.

Adres biznesowy

Korzystaj z wirtualnego adresu w jednej z ponad 4000 tys. lokalizacji i zwiększ swoją wiarygodność dzięki obecności na danym rynku.

  • GlobalObecność w sieci w dowolnym miejscu na świecie
Od NZ$ 109 za miesiąc

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres biznesowy z możliwością odbierania połączeń telefonicznych, wirtualną recepcją i dostępem do naszej globalnej sieci salonów biznesowych.

  • Powierzchnia biurowaNasz najpopularniejszy pakiet
Od NZ$ 245 za miesiąc

Biuro wirtualne plus

Usługi wchodzące w zakres pakietu usług biura wirtualnego, a także dostęp do sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowej przez 5 dni w miesiącu.

  • CzłonkostwoNasz najbardziej kompleksowy pakiet
Od NZ$ 385 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Sale konferencyjne dostosowane do każdego celu, w dowolnym miejscu na świecie. Dostępne na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Sala konferencyjna

Idealna przestrzeń na spotkania i rozmowy kwalifikacyjne. Dostępna na godziny. Na miejscu zespół wsparcia.

  • Wyślij zapytaniePonad 10 tys. opcji do wyboru
Od NZ$ 25 za godzinę

Pokoje spotkań

Profesjonalne, prywatne przestrzenie do przeprowadzania rozmów z kandydatami, omawiania corocznych ocen pracowników i kierowania grupami badawczymi.

  • TeamsZadbaj o odpowiednie wrażenie
Od NZ$ 25 za godzinę

Sala szkoleniowa

To rozwiązanie sprawdza się idealnie, gdy szukasz zaprojektowanej z myślą o szkoleniach przestrzeni z biurkami, tablicami suchościeralnymi i ekranami.

  • No capitalStworzone z myślą o nauce
Od NZ$ 25 za godzinę

Sale posiedzeń

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • TeamsPrzestrzeń, która zaimponuje klientom
Od NZ$ 25 za godzinę

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy

Sale konferencyjne — w Auckland

    50 Albert Street

    50 Albert Street, Auckland, 1010, NZL

    Position your business in a fully equipped, flexible workspace in Auckland CBD and feel inspired in the centre of New Zealand’s economy. Commute easily to your workspace using Britomart Train Station, just a 7-minute walk away.

    Collaborate effortlessly with other fantastic businesses in the open plan workspaces or shared roof terrace. Walk eight-minutes to the beautiful Albert Park and stroll around these immense gardens to take your mind off big projects after a busy day.

    red-dot-label

    Wkrótce otwarcie centrum

    Biura prywatne odNZ$ 889 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odNZ$ 209 / dzieńZarezerwuj teraz

    ANZ Centre

    23-29 Albert Street Level 33, ANZ Centre, Auckland, 1010, NZL

    Tower over the Waitemata Harbour from the 33rd floor of the landmark ANZ Centre. With its distinctly curved floor-to-ceiling windows you’ll enjoy spectacular panoramic city views as you work in this inspiring designer setting.

    Drop into one of the lively and welcoming on-site cafés for a well-earned break and network among the established companies and innovative start-ups located in this stand-out setting. Time for a break? Immerse yourself in New Zealand’s history by visiting the country’s Maritime Museum, one of many leisure options just a stroll away.

    Commercial Bay Tower

    11-19 Customs Street West Commercial Bay Tower, Level 17, Auckland, 1010, NZL

    Commercial Bay Tower is the most impressive office tower in the city and takes a prime location in Auckland’s central business district. Sharing the tower with some of the biggest companies both worldwide and in New Zealand, including PWC and Chapman Tripp, this stylish office has been furnished to a high standard and is ideal for businesses looking to make an impression.

    Located in the buzzing business area of Commercial Bay, workers at this  office benefit from meeting rooms on demand, flexible workspaces, private offices, coworking areas and freshly brewed barista-style coffee from our on-site coffee bar. Not going to be in the office? Not to worry; our virtual address service can handle your mail.

    Just a stone’s throw from Commercial Bay Tower is everything you’re likely to need during the week, including bus stops, the ferry terminal, international cuisine, cool cocktail bars, hotels and green spaces. With flexible working, 24-hour access on offer and everything you need on your doorstep, why would you want to work anywhere else?

    Biura prywatne odNZ$ 765 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odNZ$ 209 / dzieńZarezerwuj teraz

    21 Queen Street

    21 Queen Street Level 10, Auckland, 1010, NZL

    Establish a base in Auckland’s thriving central business district from this unmissable glass tower. Strategically positioned at the intersection of Queen Street and Commercial Bay, 21 Queen Street puts your business in the heart of the city’s retail, entertainment and transport districts, opposite Britomart Transport Centre and close to the ferry terminal.

    Do your best work from a 10th floor, light-filled workspace where sea views offer daily inspiration. Take a well-earned break in adjoining Commercial Bay’s shopping precinct or take a stroll to Viaduct Harbour for dinner by the waterfront.

    Biura prywatne odNZ$ 629 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odNZ$ 169 / dzieńZarezerwuj teraz

    Pakiety powierzchni biurowych dla osób, które interesuje regularny dostęp.

    W ramach członkostwa Office masz dostęp do lokalizacji w każdym większym mieście. W przystępnej cenie i na elastycznych warunkach.

    Powierzchnia biurowa (cena miesięczna)

    5 dniNZ$ 329 miesięcznie
    10 dniNZ$ 539 miesięcznie
    30 dniNZ$ 815 miesięcznie

    Auckland — tu też znajdziesz przestrzeń dla siebie

    Pitching, training and team-building – our adaptable meeting rooms in Auckland are designed to meet all your needs. Bring your clients our well-connected locations for your next business get-together in this booming city.

    Sale konferencyjne w Auckland na miarę Twoich oczekiwań
    Impress clients with Auckland’s luscious green scenery and scenic harbours. Then bring your vision to life in our meeting rooms offering all you need for that successful pitch including videoconferencing technology, flat screen TVs and projectors. Book flexibly by the hour with our app, and make use of our experienced advisors to help you find the perfect space.
    Odkryj inne obszary w Auckland
    Sale konferencyjne w Auckland CBD (3),Sale konferencyjne w Ponsonby (1),Sale konferencyjne w Rosedale (1)
    Możesz też sprawdzić całą sieć sal konferencyjnych w Nowej Zelandii.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące sali konferencyjnej w Auckland

    Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.
    Wynajmij salę konferencyjną w Auckland w cenie od NZ$ 25 / godz. do NZ$ 55 / godz. w przypadku wariantu premium. Nasze sale konferencyjne z opcją rezerwacji na dzień lub na godziny oferują wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia efektywnego spotkania. Możesz korzystać z nich wedle uznania: na potrzeby konferencji, posiedzenia zarządu, rozmowy kwalifikacyjnej lub szkolenia.
    Wszystkie nasze sale konferencyjne można wynająć na dzień lub na godziny. Jeśli więc potrzebujesz sali konferencyjnej na dzień, pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie w Auckland.
    Znajdź idealną przestrzeń do organizacji kolejnego wydarzenia w Auckland, wybierając jedną z naszych sal konferencyjnych. W swoich centrach oferujemy szereg sal konferencyjnych, pomieszczeń na potrzeby rozmowy kwalifikacyjnej i sal szkoleniowych z dostępem do najnowszej technologii, szybkiego łącza Wi-Fi i działających na miejscu zespołów wsparcia, dzięki którym Twoje spotkania przebiegną bezproblemowo.
    Tak — w naszych centrach biznesowych w Auckland możesz zarezerwować salę konferencyjną na okres od godziny do całego tygodnia. Dokonaj rezerwacji online, przez telefon lub za pośrednictwem aplikacji Regus.
    Zalecamy rezerwację sali konferencyjnej z wyprzedzeniem, ponieważ pozwoli to zagwarantować jej dostępność dla Ciebie i Twoich gości. Dokonując rezerwacji z wyprzedzeniem masz ponadto możliwość dostosowania układu pomieszczenia oraz organizacji cateringu i przekąsek.
    Nasze pomieszczenia są w pełni wyposażone w nowoczesne meble i sprzęt do wideokonferencji, co pozwoli Ci zacząć pracę od razu, gdy tylko się pojawisz. W razie potrzeby możemy też umieścić w Twojej przestrzeni tablicę suchościeralną lub z arkuszami do przerzucania, a także projektor lub ekran z wejściem AV.
    Regus udostępnia sale konferencyjne na godziny, dzięki czemu płacisz tylko za czas i przestrzeń, których potrzebujesz.
    Jeśli spotkanie się przedłuży, zależnie od dostępności możesz wydłużyć rezerwację na godziny. Porozmawiaj z naszym działającym na miejscu zespołem, a postaramy się dostosować Twoją rezerwację do Ciebie i zmieniających się okoliczności.

    * Wszystkie podane ceny obowiązują w momencie zapytania, na podstawie umów 24-miesięcznych. Ceny mogą ulec zmianie i różnią się w zależności od wybranych produktów i usług. Ceny powierzchni biurowych i przestrzeni coworkingowych są naliczane za osobę miesięcznie i zależą od dostępności zasobów. Obowiązują Zasady i warunki.