home Icon
  • Brooklyn
  • Brooklyn Heights
home Icon

Powierzchnia biurowa — w Brooklyn Heights

/Od jednego do ponad stu biurek/Elastyczne warunki
Stwórz siedzibę swojej firmy — wynajmij biuro prywatne Regus w Brooklyn Heights. W naszych w pełni wyposażonych przestrzeniach do pracy zadbaliśmy o wszystko — od mebli po szybkie Wi-Fi. Dzięki temu możesz skupić się na rozwoju swojej firmy.
Jak możemy Ci pomóc w Brooklyn Heights:
  • bullet IconBiura prywatne do wynajęcia dla zespołu dowolnej wielkości
  • bullet IconBiura dostosowane do indywidualnych wymagań
  • bullet IconBiura na dzień lub na godziny i pakiety zapewniające elastyczność
Wyślij zapytanie
phone iconMożesz też do nas zadzwonić:+44 20 3839 9912

Elastyczna przestrzeń do pracy zaprojektowana według Twoich potrzeb

Nasze elastyczne biura, które można w pełni dostosować, są dostępne do wynajęcia na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Biura prywatne

Duży wybór gotowych do użytku, w pełni wyposażonych biur, w których znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zasiąść do pracy.

  • calendarNa miesiące lub lata
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 285 za osobę miesięcznie

Własne biura

Gdy dostępność od ręki nie wystarczy. Dostosuj wszystkie aspekty przestrzeni, w tym wyposażenie i branding.

  • brandNa miesiące lub lata + możliwość dostosowania
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 285 za osobę miesięcznie

Biura na dzień lub na godziny

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • 24 hour accessNa dzień lub na godziny
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 85 za dzień

Członkostwo Office

Elastyczny dostęp do biur na dzień lub na godziny, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, w tysiącach lokalizacji na całym świecie.

  • Flexible paymentDostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu
Od $ 225 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Skorzystaj z hot deskingu lub zarezerwuj własne biurko w jednej z tysięcy lokalizacji.

Własne biurko

Wynajmij tyle biurek, ile potrzebujesz, w dynamicznej, współdzielonej przestrzeni biurowej. Adres biznesowy i opcje przechowywania są wliczone w cenę.

  • Office deskZarezerwowana stała przestrzeń do pracy
Od $ 239 za osobę miesięcznie

Jednodniowy coworking

Dostęp na żądanie do inspirujących przestrzeni coworkingowych na planie otwartym — możesz korzystać z biurka według potrzeb.

  • 24 hour accessZarezerwuj biurko na godziny lub na cały dzień
Od $ 39 za dzień

Członkostwo Co-work

Chcesz częściej korzystać z hot deskingu? Wynajmij biurko na 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni każdego miesiąca.

  • Flexible paymentKorzystaj z biurka, gdy tylko potrzebujesz
Od $ 119 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Mamy pakiet odpowiedni dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chcesz postawić na jej wirtualną czy rzeczywistą obecność w danym miejscu.

Adres biznesowy

Korzystaj z wirtualnego adresu w jednej z ponad 4000 tys. lokalizacji i zwiększ swoją wiarygodność dzięki obecności na danym rynku.

  • GlobalObecność w sieci w dowolnym miejscu na świecie
Od $ 65 za miesiąc

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres biznesowy z możliwością odbierania połączeń telefonicznych, wirtualną recepcją i dostępem do naszej globalnej sieci salonów biznesowych.

  • Powierzchnia biurowaNasz najpopularniejszy pakiet
Od $ 189 za miesiąc

Biuro wirtualne plus

Usługi wchodzące w zakres pakietu usług biura wirtualnego, a także dostęp do sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowej przez 5 dni w miesiącu.

  • CzłonkostwoNasz najbardziej kompleksowy pakiet
Od $ 299 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Sale konferencyjne dostosowane do każdego celu, w dowolnym miejscu na świecie. Dostępne na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Sala konferencyjna

Idealna przestrzeń na spotkania i rozmowy kwalifikacyjne. Dostępna na godziny. Na miejscu zespół wsparcia.

  • Wyślij zapytaniePonad 10 tys. opcji do wyboru
Od $ 39 za godzinę

Pokoje spotkań

Profesjonalne, prywatne przestrzenie do przeprowadzania rozmów z kandydatami, omawiania corocznych ocen pracowników i kierowania grupami badawczymi.

  • TeamsZadbaj o odpowiednie wrażenie
Od $ 39 za godzinę

Sala szkoleniowa

To rozwiązanie sprawdza się idealnie, gdy szukasz zaprojektowanej z myślą o szkoleniach przestrzeni z biurkami, tablicami suchościeralnymi i ekranami.

  • No capitalStworzone z myślą o nauce
Od $ 39 za godzinę

Sale posiedzeń

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • TeamsPrzestrzeń, która zaimponuje klientom
Od $ 39 za godzinę

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy

Powierzchnia biurowa — w Brooklyn Heights

    One Pierrepont Plaza

    300 Cadman Plaza West 12th Floor, Brooklyn Heights, NY, 11201, USA

    Success and progress come quickly to businesses in New York’s Brooklyn Tech Triangle. Fittingly based in an ever-evolving landscape, our flexible One Pierrepont Plaza centre in Brooklyn Heights offers a variety of exciting, energetic workspaces.

    With wonderful views across Brooklyn’s skyline, and fully-furnished private and shared office spaces – there’s no better environment to achieve your full potential. And when it’s time to unplug and unwind, take a stroll around Brooklyn Promenade, where you can take your pick of the waterfront restaurants.

    Biura prywatne od$ 379 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 119 / dzieńZarezerwuj teraz

    175 Pearl Street

    175 Pearl Street Dumbo, 1st, 2nd and 3rd Floor, Dumbo, NY, 11201, USA

    175 Pearl Street is your way into Brooklyn’s innovative business community.

    Your business is creative by default when you work at 175 Pearl Street. When you’re working in from here, inspiration leaps right out of the brownstone walls. Dumbo is Brooklyn’s tech leader. It’s got New York’s highest concentration of tech firms, and has become a by-word for ‘start-up friendly’. So when you choose an office, conference room or shared working space here, you’re joining a group of like-minded professionals at the forefront of their respective industries.

    Take a seat in your new headquarters and admire the incredible quality of this historic structure. This is a loft-style setting, where every space has a high-speed Wi-Fi connection and instant access to administrative support and call handling. A step out of the door and you’re at the Sands Street & Pearl Street Bus Stop. Being a New York location, there’s of course a nearby subway connection. And as with anywhere in Dumbo, you’re within eyeshot of the Brooklyn Bridge. In fact, there’s a plethora of incredible landmarks all around this center, which only serve to show just how special a workspace it is.

    Biura prywatne od$ 285 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 85 / dzieńZarezerwuj teraz

    Pakiety powierzchni biurowych dla osób, które interesuje regularny dostęp.

    W ramach członkostwa Office masz dostęp do lokalizacji w każdym większym mieście. W przystępnej cenie i na elastycznych warunkach.

    Powierzchnia biurowa (cena miesięczna)

    5 dni$ 225 miesięcznie
    10 dni$ 319 miesięcznie
    30 dni$ 549 miesięcznie

    Brooklyn Heights — tu też znajdziesz przestrzeń dla siebie

    Our private office spaces in Brooklyn Heights, offer teams of all sizes a place to collaborate, innovate and grow. Choose a location that's right for your team and customise your space to your requirements.

    Przestrzeń biurowa w Brooklyn Heights na miarę Twoich oczekiwań
    Put down roots with fully-equipped office space in one of our Brooklyn Heights buildings. Our serviced offices have everything taken care of, so you can focus on driving your business forwards. Choose space for a few days, weeks or years, and book workspace on the move with our dedicated app.
    Możesz też sprawdzić całą sieć przestrzeni biurowych na Brooklynie.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące powierzchni biurowej w Brooklyn Heights

    Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.
    Jeśli szukasz inspirującego biura w Brooklyn Heights, możesz wybrać przestrzeń biurową z oferty dwóch naszych profesjonalnych centrów biznesowych w okolicy. Ceny wariantów standardowych zaczynają się od $ 285 za osobę na miesiąc, a wariantów premium — od $ 379 za osobę na miesiąc. Podstawą powyższych cen są stawki określone w witrynie Regus.com i 24-miesięczna umowa. Rzeczywista cena może się różnić w zależności od liczby użytkowników, warunków umowy, konkretnego pomieszczenia i dostępności. Na przykład cena za osobę w przypadku pomieszczenia premium dla kadry kierowniczej, biura jednoosobowego lub pomieszczenia z atrakcyjniejszym widokiem jest wyższa.
    Możesz też wykupić członkostwo Office dla poszczególnych pracowników bądź zespołów dowolnego rozmiaru. Zapewnia ono dostęp do biur, przestrzeni coworkingowych i salonów na pięć lub dziesięć dni w miesiącu — lub bez żadnego limitu. Aby wykupić członkostwo Office dla poszczególnych pracowników, kliknij tutaj. Jeśli natomiast interesuje Cię członkostwo dla większej liczby osób, skontaktuj się z nami.
    Zachowaj wydajność, korzystając z naszych w pełni wyposażonych biur na dzień lub na godziny w Brooklyn Heights. Wybierz jedną spośród dwóch lokalizacji przestrzeni biurowych na wynajem na dzień lub na godziny. Rezerwacja online przeznaczona jest dla jednej osoby z maksymalnie jednym gościem. Jeśli potrzebujesz biura na dzień lub na godziny dla większej liczby osób, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedażowym. Aby wynająć biuro na dzień lub na godziny, kliknij tutaj.
    Oferujemy szeroki i elastyczny wybór przestrzeni do pracy na wynajem w Brooklyn Heights. Znajdź przestrzeń biurową do wynajmu na godziny lub na dzień oraz biura en suite do wynajmu długoterminowego, z możliwością personalizacji poprzez dodanie własnego brandingu i zaprojektowanie niestandardowego układu. Nasze prywatne biura zostały zaprojektowane z myślą o pełnej elastyczności i firmach dowolnego rozmiaru, dzięki czemu w razie potrzeby zawsze możesz je powiększyć. Mamy też inne przestrzenie na wynajem w Brooklyn Heights — w tym przestrzenie coworkingowe i sale konferencyjne.
    Ponieważ wiemy, że firmy nieustannie się zmieniają, oferujemy elastyczne umowy z możliwością szybkiego dostosowania. Nie narzucamy minimalnego okresu wynajmu przestrzeni biurowej, możesz więc wynająć biuro zarówno na kilka tygodni, jak i wiele lat. Członkostwo Office Space pozwala też uzyskać dostęp do profesjonalnych biur przez jeden, pięć lub dziesięć dni albo nielimitowaną ich liczbę w miesiącu.
    Oferujemy szeroki i elastyczny wybór przestrzeni do pracy na wynajem w Brooklyn Heights. Znajdź przestrzeń biurową do wynajmu na godziny lub na dzień oraz biura en suite do wynajmu długoterminowego, z możliwością personalizacji poprzez dodanie własnego brandingu i zaprojektowanie niestandardowego układu. Nasze prywatne biura zostały zaprojektowane z myślą o pełnej elastyczności i firmach dowolnego rozmiaru, dzięki czemu w razie potrzeby zawsze możesz je powiększyć. Mamy też inne przestrzenie na wynajem w Brooklyn Heights — w tym przestrzenie coworkingowe i sale konferencyjne.
    Jeśli szukasz przestrzeni dla swojej firmy w Brooklyn Heights, możemy zaproponować Ci wiele opcji wynajmu biura. Zdecyduj, czy chcesz wynająć w pełni wyposażone biuro na dzień lub na godziny, czy też małe biuro, biuro niestandardowe lub duże przestrzenie en suite. Wszystkie przestrzenie są w pełni wyposażone i gotowe do korzystania z dostępem do szybkiego łącza Wi-Fi.
    Nasze w pełni wyposażone przestrzenie biurowe zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby pracować tak, jak lubisz. W każdym biurze znajdziesz ergonomiczne wyposażenie i szybkie łącze Wi-Fi oraz skorzystasz ze stref spotkań i odpoczynku. W kwitnących centrach biznesowych z dostępnym na miejscu zespołem specjalistów zajmiemy się wszystkim — w tym mediami i sprzątaniem — co pozwoli Ci skoncentrować się na rozwijaniu swojej działalności. Zyskasz też dostęp do różnych innych obszarów i usług, na przykład pomieszczeń do spotkań, sal konferencyjnych i przestrzeni coworkingowych z możliwością rezerwacji.
    Tak — nasz zespół chętnie oprowadzi Cię po dowolnym z naszych centrów biznesowych i odpowie na wszystkie pytania dotyczące dostępnych w biurach funkcji. Zadzwoń do naszego zespołu lub dokonaj rezerwacji online, aby umówić się na prezentację.
    Wybierz kiedy, gdzie i w jaki sposób będziesz pracować, korzystając z członkostwa Office Space. Wynajmij przestrzeń biurową na dzień w niższej cenie albo wybierz plan członkowski zapewniający dostęp do biura przez 5 lub 10 dni albo ich nielimitowaną liczbę w miesiącu. Dzięki naszej rozbudowanej sieci biur w tysiącach lokalizacji na całym świecie zawsze znajdziesz miejsce, aby pracować tak, jak lubisz.

    * Wszystkie podane ceny obowiązują w momencie zapytania, na podstawie umów 24-miesięcznych. Ceny mogą ulec zmianie i różnią się w zależności od wybranych produktów i usług. Ceny powierzchni biurowych i przestrzeni coworkingowych są naliczane za osobę miesięcznie i zależą od dostępności zasobów. Obowiązują Zasady i warunki.