home Icon
  • Filipiny
  • Manila
home Icon

Powierzchnia biurowa — w Manili

/Od jednego do ponad stu biurek/Elastyczne warunki
Stwórz siedzibę swojej firmy — wynajmij biuro prywatne Regus w Manili. W naszych w pełni wyposażonych przestrzeniach do pracy zadbaliśmy o wszystko — od mebli po szybkie Wi-Fi. Dzięki temu możesz skupić się na rozwoju swojej firmy.
Jak możemy Ci pomóc w Manili:
  • bullet IconBiura prywatne do wynajęcia dla zespołu dowolnej wielkości
  • bullet IconBiura dostosowane do indywidualnych wymagań
  • bullet IconBiura na dzień lub na godziny i pakiety zapewniające elastyczność
Wyślij zapytanie
phone iconMożesz też do nas zadzwonić:+44 20 3839 9912

Elastyczna przestrzeń do pracy zaprojektowana według Twoich potrzeb

Nasze elastyczne biura, które można w pełni dostosować, są dostępne do wynajęcia na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Biura prywatne

Duży wybór gotowych do użytku, w pełni wyposażonych biur, w których znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zasiąść do pracy.

  • calendarNa miesiące lub lata
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Php 5 450 za osobę miesięcznie

Własne biura

Gdy dostępność od ręki nie wystarczy. Dostosuj wszystkie aspekty przestrzeni, w tym wyposażenie i branding.

  • brandNa miesiące lub lata + możliwość dostosowania
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Php 5 450 za osobę miesięcznie

Biura na dzień lub na godziny

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • 24 hour accessNa dzień lub na godziny
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Php 1 690 za dzień

Członkostwo Office

Elastyczny dostęp do biur na dzień lub na godziny, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, w tysiącach lokalizacji na całym świecie.

  • Flexible paymentDostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu
Od Php 6 790 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Skorzystaj z hot deskingu lub zarezerwuj własne biurko w jednej z tysięcy lokalizacji.

Własne biurko

Wynajmij tyle biurek, ile potrzebujesz, w dynamicznej, współdzielonej przestrzeni biurowej. Adres biznesowy i opcje przechowywania są wliczone w cenę.

  • Office deskZarezerwowana stała przestrzeń do pracy
Od Php 4 790 za osobę miesięcznie

Jednodniowy coworking

Dostęp na żądanie do inspirujących przestrzeni coworkingowych na planie otwartym — możesz korzystać z biurka według potrzeb.

  • 24 hour accessZarezerwuj biurko na godziny lub na cały dzień
Od Php 850 za dzień

Członkostwo Co-work

Chcesz częściej korzystać z hot deskingu? Wynajmij biurko na 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni każdego miesiąca.

  • Flexible paymentKorzystaj z biurka, gdy tylko potrzebujesz
Od Php 3 850 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Mamy pakiet odpowiedni dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chcesz postawić na jej wirtualną czy rzeczywistą obecność w danym miejscu.

Adres biznesowy

Korzystaj z wirtualnego adresu w jednej z ponad 4000 tys. lokalizacji i zwiększ swoją wiarygodność dzięki obecności na danym rynku.

  • GlobalObecność w sieci w dowolnym miejscu na świecie
Od Php 1 260 za miesiąc

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres biznesowy z możliwością odbierania połączeń telefonicznych, wirtualną recepcją i dostępem do naszej globalnej sieci salonów biznesowych.

  • Powierzchnia biurowaNasz najpopularniejszy pakiet
Od Php 2 700 za miesiąc

Biuro wirtualne plus

Usługi wchodzące w zakres pakietu usług biura wirtualnego, a także dostęp do sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowej przez 5 dni w miesiącu.

  • CzłonkostwoNasz najbardziej kompleksowy pakiet
Od Php 4 090 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Sale konferencyjne dostosowane do każdego celu, w dowolnym miejscu na świecie. Dostępne na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Sala konferencyjna

Idealna przestrzeń na spotkania i rozmowy kwalifikacyjne. Dostępna na godziny. Na miejscu zespół wsparcia.

  • Wyślij zapytaniePonad 10 tys. opcji do wyboru
Od Php 850 za godzinę

Pokoje spotkań

Profesjonalne, prywatne przestrzenie do przeprowadzania rozmów z kandydatami, omawiania corocznych ocen pracowników i kierowania grupami badawczymi.

  • TeamsZadbaj o odpowiednie wrażenie
Od Php 850 za godzinę

Sala szkoleniowa

To rozwiązanie sprawdza się idealnie, gdy szukasz zaprojektowanej z myślą o szkoleniach przestrzeni z biurkami, tablicami suchościeralnymi i ekranami.

  • No capitalStworzone z myślą o nauce
Od Php 850 za godzinę

Sale posiedzeń

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • TeamsPrzestrzeń, która zaimponuje klientom
Od Php 850 za godzinę

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy

Powierzchnia biurowa — w Manili

    Times Plaza

    United Nations Avenue / Taft Avenue 12th Floor, Times Plaza, Ermita, Malate, Manila, PHL

    Network with businesses from a host of industries from the strategically located Times Plaza. Reach government offices, hospitals, Chinatown, and the trading hub of Divisoria, all within a matter of minutes.

    Work in comfort from a modern space that’s fully-equipped for videoconferencing, as well as offering superb city views from the offices and laidback lounge areas. Spend your free time exploring the multitude of shops, bars and restaurants all housed within the complex.

    Biura prywatne odPhp 9 390 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odPhp 2 990 / dzieńZarezerwuj teraz

    Adriatico Square

    M. Adriatico corner Malvar St., Malate Adriatico Square, Manila, 1004, PHL

    Base your business in Adrictico Square, an extremely well-connected and strategically located office space, close to the centre of Manila City. The diverse and growing business district around Adrictico Square provides you will plenty of opportunities for growth and collaboration. Bringing colleagues and clients together in this modern office space is easy. The Pan Pacific Hotel Bus Stop is right outside the building and the Pedro Gil Tram Stop is just a 10-minute walk away. Greet international guests at Ninoy Aquino International Airport, just 30 minutes’ drive away. Join the growing list of established businesses and start-ups who base their operations out of Adrictico Square.

    Head up to the 5th floor and you’ll find workspaces designed to suit your way of working. If you’re more productive in social settings, hot-desk in open-plan coworking spaces – perfect for sharing ideas and making new connections. Hosting a pitch, training session or call? Make use of private meeting rooms which are fully equipped with ergonomic furniture, flat-screen TV’s, presentation equipment and video-conferencing technology. When it’s time for a break, pick -up a barista-brewed coffee and socialize with fellow professionals in the communal kitchen. After the working day is done enjoy a delicious meal in a local restaurant or a take stroll along the nearby waterfront.

    red-dot-label

    Wkrótce otwarcie centrum

    Biura prywatne odPhp 5 450 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odPhp 1 690 / dzieńZarezerwuj teraz

    Doña Elena Tower

    P. Sanchez corner 3rd Street, Sta Mesa Doña Elena Tower, Manila, 1008, PHL

    Place your business at the heart of the biggest and busiest city in the Philippines with fully serviced office space in Sta. Mesa. Located in one the most popular areas of the city, Doña Elena Tower offers easy access to the whole of Metro Manila and beyond. The nearest bus stop is just a two-minute walk away. V. Mapa Metro Station and Santa Mesa Train Station are both within 10 minutes’ drive time. Shaw Boulevard connects Sta. Mesa with the neighbouring cities of Mandaluyong and Pasig. Ninoy Aquino International Airport is less than 30 minutes’ drive away.

    Doña Elena Tower offers everything a modern business could ask for, including business-grade WiFi, friendly, professional on-site support, and very flexible terms. You can take as much room as you need: rent a permanent space or enjoy the flexibility of hot-desking, create your own private office or collaborate with like-minded professionals in our social coworking areas. If you need a meeting room there are plenty to choose from, all equipped with the latest presentation technology. There’s a choice of shops and restaurants nearby, the Citi Arena Sports Complex is on your doorstep, and Manila Bay is just 25 minutes away.

    red-dot-label

    Wkrótce otwarcie centrum

    Biura prywatne odPhp 7 950 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odPhp 2 890 / dzieńZarezerwuj teraz

    PMI Tower

    Corner Pablo Ocampo Sr Ext Onyx & Cabanillas 17F PMI Tower, Makati, 1203, PHL

    Establish your business with flexible office space in Makati, the financial centre of the Philippines. Thrive in the business world – the city has the highest concentration of multinational and local corporations in the country. Major banks, corporations, department stores and foreign embassies are based here. Commute easily to your workspace using Columns Buendia Bus Stop which is a 12-minute walk away and Vito Cruz Train Station which is a 14-minute walk away. Welcome visiting clients at Ninoy Aquino International Airport which is just over a 30-minute drive away. Whether you want a productive hour or a long-term base, we can support you while you make your business your priority.

    Impress clients in this prime location from the word go thanks to the stunning ground floor tower lobby. The stylish workspace and modern interior are designed to help you focus on hitting deadlines. Hold interviews in private meeting rooms, or bounce ideas around with larger groups of like-minded entrepreneurs in our coworking spaces. Rely on our friendly on-site team who are always on hand and happy to help and take a break in the food court. After work, enjoy the penthouse swimming pool, roof deck area, or entertain clients over food in one of the restaurants the building houses.

    red-dot-label

    Wkrótce otwarcie centrum

    Biura prywatne odPhp 7 750 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odPhp 3 390 / dzieńZarezerwuj teraz

    Pakiety powierzchni biurowych dla osób, które interesuje regularny dostęp.

    W ramach członkostwa Office masz dostęp do lokalizacji w każdym większym mieście. W przystępnej cenie i na elastycznych warunkach.

    Powierzchnia biurowa (cena miesięczna)

    5 dniPhp 6 790 miesięcznie
    10 dniPhp 11 090 miesięcznie
    30 dniPhp 17 350 miesięcznie

    Manila — tu też znajdziesz przestrzeń dla siebie

    Give your business a boost in one of the world’s most populated commercial hubs. With some 60,000 companies operating across Manila City, our fully-serviced office space in the Philippines’ capital provides an inspirational environment to base your business.

    Przestrzeń biurowa w Manili na miarę Twoich oczekiwań
    Base your business in one of the most diverse and thriving capital cities in the world with office space in Manila. From a few desks to an entire floor our customisable workspace provides a stylish home for businesses of all sizes. Keep things flexible with our ready-made office space, available whenever you need it on an hourly or daily basis. Alternatively if you’re looking for something longer-term our on-site support team can discuss how best to personalise an office space that’s exclusively yours.
    Odkryj inne obszary w Manili
    Powierzchnia biurowa — w dzielnicy Ermita (1)
    Możesz też sprawdzić całą sieć przestrzeni biurowych w Filipinach.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące powierzchni biurowej w Manili

    Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.
    Jeśli szukasz inspirującego miejsca do maksymalnie efektywnej pracy, mamy dla Ciebie przestrzenie biurowe w Manili w cenach zaczynających się od Php 5 450 do Php 19 490 za osobę na miesiąc. Podstawą powyższych cen są stawki określone w witrynie Regus.com i 24-miesięczna umowa. Rzeczywista cena może się różnić w zależności od liczby użytkowników, warunków umowy, konkretnego pomieszczenia i dostępności. Na przykład cena za osobę w przypadku pomieszczenia premium dla kadry kierowniczej, biura jednoosobowego lub pomieszczenia z atrakcyjniejszym widokiem jest wyższa.
    Możesz też wykupić członkostwo Office dla poszczególnych pracowników bądź zespołów dowolnego rozmiaru. Zapewnia ono dostęp do biur, przestrzeni coworkingowych i salonów na pięć lub dziesięć dni w miesiącu — lub bez żadnego limitu. Aby wykupić członkostwo Office dla poszczególnych pracowników, kliknij tutaj. Jeśli natomiast interesuje Cię członkostwo dla większej liczby osób, skontaktuj się z nami.
    Dzięki naszym elastycznym i przystępnym cenowo opcjom wynajmu biura z łatwością wynajmiesz przestrzeń biurową na dzień lub na godziny w Manili. Rezerwacja online przeznaczona jest dla jednej osoby z maksymalnie jednym gościem. Jeśli potrzebujesz biura na dzień lub na godziny dla większej liczby osób, zadzwoń do nas lub prześlij formularz z zapytaniem, a my skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia rezerwacji. Aby wynająć biuro na dzień, kliknij tutaj.
    Oferujemy szeroki i elastyczny wybór przestrzeni do pracy na wynajem w Manili. Znajdź przestrzeń biurową do wynajmu na godziny lub na dzień oraz biura en suite do wynajmu długoterminowego, z możliwością personalizacji poprzez dodanie własnego brandingu i zaprojektowanie niestandardowego układu. Nasze prywatne biura zostały zaprojektowane z myślą o pełnej elastyczności i firmach dowolnego rozmiaru, dzięki czemu w razie potrzeby zawsze możesz je powiększyć. Mamy też inne przestrzenie na wynajem w Manili — w tym przestrzenie coworkingowe i sale konferencyjne.
    Ponieważ wiemy, że firmy nieustannie się zmieniają, oferujemy elastyczne umowy z możliwością szybkiego dostosowania. Nie narzucamy minimalnego okresu wynajmu przestrzeni biurowej, możesz więc wynająć biuro zarówno na kilka tygodni, jak i wiele lat. Członkostwo Office Space pozwala też uzyskać dostęp do profesjonalnych biur przez jeden, pięć lub dziesięć dni albo nielimitowaną ich liczbę w miesiącu.
    Oferujemy szeroki i elastyczny wybór przestrzeni do pracy na wynajem w Manili. Znajdź przestrzeń biurową do wynajmu na godziny lub na dzień oraz biura en suite do wynajmu długoterminowego, z możliwością personalizacji poprzez dodanie własnego brandingu i zaprojektowanie niestandardowego układu. Nasze prywatne biura zostały zaprojektowane z myślą o pełnej elastyczności i firmach dowolnego rozmiaru, dzięki czemu w razie potrzeby zawsze możesz je powiększyć. Mamy też inne przestrzenie na wynajem w Manili — w tym przestrzenie coworkingowe i sale konferencyjne.
    Jeśli szukasz przestrzeni dla swojej firmy w Manili, możemy zaproponować Ci wiele opcji wynajmu biura. Zdecyduj, czy chcesz wynająć w pełni wyposażone biuro na dzień lub na godziny, czy też małe biuro, biuro niestandardowe lub duże przestrzenie en suite. Wszystkie przestrzenie są w pełni wyposażone i gotowe do korzystania z dostępem do szybkiego łącza Wi-Fi.
    Nasze w pełni wyposażone przestrzenie biurowe zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby pracować tak, jak lubisz. W każdym biurze znajdziesz ergonomiczne wyposażenie i szybkie łącze Wi-Fi oraz skorzystasz ze stref spotkań i odpoczynku. W kwitnących centrach biznesowych z dostępnym na miejscu zespołem specjalistów zajmiemy się wszystkim — w tym mediami i sprzątaniem — co pozwoli Ci skoncentrować się na rozwijaniu swojej działalności. Zyskasz też dostęp do różnych innych obszarów i usług, na przykład pomieszczeń do spotkań, sal konferencyjnych i przestrzeni coworkingowych z możliwością rezerwacji.
    Tak — nasz zespół chętnie oprowadzi Cię po dowolnym z naszych centrów biznesowych i odpowie na wszystkie pytania dotyczące dostępnych w biurach funkcji. Zadzwoń do naszego zespołu lub dokonaj rezerwacji online, aby umówić się na prezentację.
    Wybierz kiedy, gdzie i w jaki sposób będziesz pracować, korzystając z członkostwa Office Space. Wynajmij przestrzeń biurową na dzień w niższej cenie albo wybierz plan członkowski zapewniający dostęp do biura przez 5 lub 10 dni albo ich nielimitowaną liczbę w miesiącu. Dzięki naszej rozbudowanej sieci biur w tysiącach lokalizacji na całym świecie zawsze znajdziesz miejsce, aby pracować tak, jak lubisz.

    * Wszystkie podane ceny obowiązują w momencie zapytania, na podstawie umów 24-miesięcznych. Ceny mogą ulec zmianie i różnią się w zależności od wybranych produktów i usług. Ceny powierzchni biurowych i przestrzeni coworkingowych są naliczane za osobę miesięcznie i zależą od dostępności zasobów. Obowiązują Zasady i warunki.