home Icon
  • Norwegia
  • Oslo
home Icon

Sale konferencyjne — w Oslo

/Rezerwacja na godziny/Kompleksowa obsługa
Nasze prywatne sale konferencyjne w lokalizacji w Oslo to idealne miejsce na burzę mózgów ze współpracownikami, produktywne sesje szkoleniowe lub wywieranie wrażenia na klientach. Zarezerwuj salę na godziny lub dni, a nasz dostępny na miejscu zespół wsparcia zapewni Ci pomoc na każdym kroku.
Jak możemy Ci pomóc w Oslo:
  • bullet IconSale szkoleniowe, przestrzenie na wydarzenia i pomieszczenia do konferencji
  • bullet IconRezerwuj na godziny lub na dzień
  • bullet IconBiurko coworkingowe na dzień dostępne na żądanie w zależności od potrzeb
Zarezerwuj teraz
phone iconMożesz też do nas zadzwonić:+44 20 3839 9912

Elastyczna przestrzeń do pracy zaprojektowana według Twoich potrzeb

Nasze elastyczne biura, które można w pełni dostosować, są dostępne do wynajęcia na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Biura prywatne

Duży wybór gotowych do użytku, w pełni wyposażonych biur, w których znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zasiąść do pracy.

  • calendarNa miesiące lub lata
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Kr 4 650 za osobę miesięcznie

Własne biura

Gdy dostępność od ręki nie wystarczy. Dostosuj wszystkie aspekty przestrzeni, w tym wyposażenie i branding.

  • brandNa miesiące lub lata + możliwość dostosowania
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Kr 4 650 za osobę miesięcznie

Biura na dzień lub na godziny

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • 24 hour accessNa dzień lub na godziny
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od Kr 50 za dzień

Członkostwo Office

Elastyczny dostęp do biur na dzień lub na godziny, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, w tysiącach lokalizacji na całym świecie.

  • Flexible paymentDostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu
Od Kr 2 350 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Skorzystaj z hot deskingu lub zarezerwuj własne biurko w jednej z tysięcy lokalizacji.

Własne biurko

Wynajmij tyle biurek, ile potrzebujesz, w dynamicznej, współdzielonej przestrzeni biurowej. Adres biznesowy i opcje przechowywania są wliczone w cenę.

  • Office deskZarezerwowana stała przestrzeń do pracy
Od Kr 3 690 za osobę miesięcznie

Jednodniowy coworking

Dostęp na żądanie do inspirujących przestrzeni coworkingowych na planie otwartym — możesz korzystać z biurka według potrzeb.

  • 24 hour accessZarezerwuj biurko na godziny lub na cały dzień
Od Kr 50 za dzień

Członkostwo Co-work

Chcesz częściej korzystać z hot deskingu? Wynajmij biurko na 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni każdego miesiąca.

  • Flexible paymentKorzystaj z biurka, gdy tylko potrzebujesz
Od Kr 1 490 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Mamy pakiet odpowiedni dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chcesz postawić na jej wirtualną czy rzeczywistą obecność w danym miejscu.

Adres biznesowy

Korzystaj z wirtualnego adresu w jednej z ponad 4000 tys. lokalizacji i zwiększ swoją wiarygodność dzięki obecności na danym rynku.

  • GlobalObecność w sieci w dowolnym miejscu na świecie
Od Kr 850 za miesiąc

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres biznesowy z możliwością odbierania połączeń telefonicznych, wirtualną recepcją i dostępem do naszej globalnej sieci salonów biznesowych.

  • Powierzchnia biurowaNasz najpopularniejszy pakiet
Od Kr 1 750 za miesiąc

Biuro wirtualne plus

Usługi wchodzące w zakres pakietu usług biura wirtualnego, a także dostęp do sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowej przez 5 dni w miesiącu.

  • CzłonkostwoNasz najbardziej kompleksowy pakiet
Od Kr 3 050 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Sale konferencyjne dostosowane do każdego celu, w dowolnym miejscu na świecie. Dostępne na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Sala konferencyjna

Idealna przestrzeń na spotkania i rozmowy kwalifikacyjne. Dostępna na godziny. Na miejscu zespół wsparcia.

  • Wyślij zapytaniePonad 10 tys. opcji do wyboru
Od Kr 250 za godzinę

Pokoje spotkań

Profesjonalne, prywatne przestrzenie do przeprowadzania rozmów z kandydatami, omawiania corocznych ocen pracowników i kierowania grupami badawczymi.

  • TeamsZadbaj o odpowiednie wrażenie
Od Kr 250 za godzinę

Sala szkoleniowa

To rozwiązanie sprawdza się idealnie, gdy szukasz zaprojektowanej z myślą o szkoleniach przestrzeni z biurkami, tablicami suchościeralnymi i ekranami.

  • No capitalStworzone z myślą o nauce
Od Kr 250 za godzinę

Sale posiedzeń

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • TeamsPrzestrzeń, która zaimponuje klientom
Od Kr 250 za godzinę

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy

Sale konferencyjne — w Oslo

    Postgirobygget

    Biskop Gunnerus Gate 14, Oslo, 0185, NOR

    Stand out with a stylish workspace in Norway’s tallest office building. Set in the heart of Oslo, with direct links to the metro, bus, train and airport express services of Oslo Central Station, our Postgirobygget venue could hardly be better connected.

    Soak up the views through the floor-to-ceiling windows of the bright workspace, or from the stunning roof terrace. Catch up with clients and colleagues in the sandwich bar or explore the nearby buzzing bars, restaurants, museums and opera house.

    Biura prywatne odKr 8 050 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odKr 1 790 / dzieńZarezerwuj teraz

    Stortorvet 7

    Stortorvet 7, Oslo, 0155, NOR

    Located in the bustling heart of Oslo, Stortorvet 7 is a thriving business hub, with 24-hour access and an inspiring community of like-minded business professionals.

    It’s been designed to really fuel collaboration and ignite your creativity. Inside lies a workspace like no other, with its bright and airy surroundings, designer furniture, barista-brewed coffee, friendly support staff – not to mention the rooftop bar and restaurant. Added to this, you have flexible workspaces, shared offices, breakout areas and a generous-sized broadcast and conference room for dynamic presentations. Stortorvet 7 is as well connected as you – and all major transport links are just a short stroll away, including the Aker Brygge Ferry Terminal. If you’re arriving by bike, there’s safe storage for that, too.

    Biura prywatne odKr 8 390 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odKr 2 090 / dzieńZarezerwuj teraz

    Tollbugata 8

    Tollbugata 8, Oslo, 0152, NOR

    Tollbugata 8 consists of two properties brought together as one into a stylish place to work in the Kvadraturen area. It's as central as it gets - close to Oslo Central Station and the Oslo Stock Exchange and easily accessible by bus, metro, car and bike. Meanwhile, the central business district is just outside, putting you at the heart Norwegian business and close to some of the city’s busiest cafes and restaurants.

    It's a location with ample light and open space, including courtyard access and an impressive atrium designed to stimulate a social atmosphere. Get together in the café or find your focus in a private office. Tollbugata 8 is a major hub in a thriving district with unparalleled access to everything the capital has to offer.

    Biura prywatne odKr 5 050 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odKr 1 390 / dzieńZarezerwuj teraz

    Apotekergata 10

    Apotekergata 10, Oslo, 0180, NOR

    Four buildings combine to create an incredible workspace at Apotekergata 10.

    A dynamic fusion between historic architecture and modern building, Apotekergata 10 is one of the most unique workspaces you’ll encounter. A step away from Tinghuset Light Rail Station, discover three characterful 19th-century buildings, interconnected by an inspiring office structure and its large atrium. Apotekergata 10 occupies part of one of these classical buildings, giving creatives and entrepreneurs an innovative environment to work in.

    Thanks to high-speed Wi-Fi, you can plug in and work across private offices, collaborative meeting rooms, or in the many lounge spaces. The building’s village-like feel makes stepping out for a cup of coffee to boost your productivity simple. It’s located in the ‘literature quarter’, home to Oslo’s largest publishers of books and news, and just a short walk from the Rockefeller Music Hall, Folketeateret Performing Arts Theater and Brannvakten Historical Landmark. You’ll find this area fantastic to live and work in, enjoying premium office space during the day, and unique attractions like the Spikersuppa Ice Skating Rink, Christian Frederiks plass Park and Oslo Reptile Park during your downtime.

    Biura prywatne odKr 6 190 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny odKr 1 690 / dzieńZarezerwuj teraz

    Pakiety powierzchni biurowych dla osób, które interesuje regularny dostęp.

    W ramach członkostwa Office masz dostęp do lokalizacji w każdym większym mieście. W przystępnej cenie i na elastycznych warunkach.

    Powierzchnia biurowa (cena miesięczna)

    5 dniKr 2 350 miesięcznie
    10 dniKr 3 850 miesięcznie
    30 dniKr 6 150 miesięcznie

    Oslo — tu też znajdziesz przestrzeń dla siebie

    Welcome clients easily from across Norway, Europe and beyond into our well-connected Oslo meeting rooms. Hosting in Norway's capital city gives your business event a prestigious setting that is sure to leave a lasting impression.

    Sale konferencyjne w Oslo na miarę Twoich oczekiwań
    With excellent transport links by air, rail and sea, Oslo is a prime meeting spot. Engage your guests with the help of our flatscreen TVs, whiteboards and flipcharts. Customise our spaces to suit your event, whether a conference, pitch or team catch-up. Our on-site team will greet your guests and organise optional catering services to keep them refreshed throughout the day.
    Odkryj inne obszary w Oslo
    Sale konferencyjne w Sentrum (4),Sale konferencyjne w Grefsen (2)
    Możesz też sprawdzić całą sieć sal konferencyjnych w Norwegii.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące sali konferencyjnej w Oslo

    Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.
    Wynajmij salę konferencyjną w Oslo w cenie od Kr 250 / godz. do Kr 750 / godz. w przypadku wariantu premium. Nasze sale konferencyjne z opcją rezerwacji na dzień lub na godziny oferują wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia efektywnego spotkania. Możesz korzystać z nich wedle uznania: na potrzeby konferencji, posiedzenia zarządu, rozmowy kwalifikacyjnej lub szkolenia.
    Wszystkie nasze sale konferencyjne można wynająć na dzień lub na godziny. Jeśli więc potrzebujesz sali konferencyjnej na dzień, pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie w Oslo.
    Znajdź idealną przestrzeń do organizacji kolejnego wydarzenia w Oslo, wybierając jedną z naszych sal konferencyjnych. W swoich centrach oferujemy szereg sal konferencyjnych, pomieszczeń na potrzeby rozmowy kwalifikacyjnej i sal szkoleniowych z dostępem do najnowszej technologii, szybkiego łącza Wi-Fi i działających na miejscu zespołów wsparcia, dzięki którym Twoje spotkania przebiegną bezproblemowo.
    Tak — w naszych centrach biznesowych w Oslo możesz zarezerwować salę konferencyjną na okres od godziny do całego tygodnia. Dokonaj rezerwacji online, przez telefon lub za pośrednictwem aplikacji Regus.
    Zalecamy rezerwację sali konferencyjnej z wyprzedzeniem, ponieważ pozwoli to zagwarantować jej dostępność dla Ciebie i Twoich gości. Dokonując rezerwacji z wyprzedzeniem masz ponadto możliwość dostosowania układu pomieszczenia oraz organizacji cateringu i przekąsek.
    Nasze pomieszczenia są w pełni wyposażone w nowoczesne meble i sprzęt do wideokonferencji, co pozwoli Ci zacząć pracę od razu, gdy tylko się pojawisz. W razie potrzeby możemy też umieścić w Twojej przestrzeni tablicę suchościeralną lub z arkuszami do przerzucania, a także projektor lub ekran z wejściem AV.
    Regus udostępnia sale konferencyjne na godziny, dzięki czemu płacisz tylko za czas i przestrzeń, których potrzebujesz.
    Jeśli spotkanie się przedłuży, zależnie od dostępności możesz wydłużyć rezerwację na godziny. Porozmawiaj z naszym działającym na miejscu zespołem, a postaramy się dostosować Twoją rezerwację do Ciebie i zmieniających się okoliczności.

    * Wszystkie podane ceny obowiązują w momencie zapytania, na podstawie umów 24-miesięcznych. Ceny mogą ulec zmianie i różnią się w zależności od wybranych produktów i usług. Ceny powierzchni biurowych i przestrzeni coworkingowych są naliczane za osobę miesięcznie i zależą od dostępności zasobów. Obowiązują Zasady i warunki.