home Icon
  • Kanada
  • Ottawa
home Icon

Sale konferencyjne — w Ottawie

/Rezerwacja na godziny/Kompleksowa obsługa
Nasze prywatne sale konferencyjne w lokalizacji w Ottawie to idealne miejsce na burzę mózgów ze współpracownikami, produktywne sesje szkoleniowe lub wywieranie wrażenia na klientach. Zarezerwuj salę na godziny lub dni, a nasz dostępny na miejscu zespół wsparcia zapewni Ci pomoc na każdym kroku.
Jak możemy Ci pomóc w Ottawie:
  • bullet IconSale szkoleniowe, przestrzenie na wydarzenia i pomieszczenia do konferencji
  • bullet IconRezerwuj na godziny lub na dzień
  • bullet IconBiurko coworkingowe na dzień dostępne na żądanie w zależności od potrzeb
Zarezerwuj teraz
phone iconMożesz też do nas zadzwonić:+44 20 3839 9912

Elastyczna przestrzeń do pracy zaprojektowana według Twoich potrzeb

Nasze elastyczne biura, które można w pełni dostosować, są dostępne do wynajęcia na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Biura prywatne

Duży wybór gotowych do użytku, w pełni wyposażonych biur, w których znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zasiąść do pracy.

  • calendarNa miesiące lub lata
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 195 za osobę miesięcznie

Własne biura

Gdy dostępność od ręki nie wystarczy. Dostosuj wszystkie aspekty przestrzeni, w tym wyposażenie i branding.

  • brandNa miesiące lub lata + możliwość dostosowania
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 195 za osobę miesięcznie

Biura na dzień lub na godziny

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • 24 hour accessNa dzień lub na godziny
  • TeamsZespoły dowolnej wielkości
Od $ 69 za dzień

Członkostwo Office

Elastyczny dostęp do biur na dzień lub na godziny, gdziekolwiek i kiedykolwiek chcesz, w tysiącach lokalizacji na całym świecie.

  • Flexible paymentDostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu
Od $ 279 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Skorzystaj z hot deskingu lub zarezerwuj własne biurko w jednej z tysięcy lokalizacji.

Własne biurko

Wynajmij tyle biurek, ile potrzebujesz, w dynamicznej, współdzielonej przestrzeni biurowej. Adres biznesowy i opcje przechowywania są wliczone w cenę.

  • Office deskZarezerwowana stała przestrzeń do pracy
Od $ 169 za osobę miesięcznie

Jednodniowy coworking

Dostęp na żądanie do inspirujących przestrzeni coworkingowych na planie otwartym — możesz korzystać z biurka według potrzeb.

  • 24 hour accessZarezerwuj biurko na godziny lub na cały dzień
Od $ 29 za dzień

Członkostwo Co-work

Chcesz częściej korzystać z hot deskingu? Wynajmij biurko na 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni każdego miesiąca.

  • Flexible paymentKorzystaj z biurka, gdy tylko potrzebujesz
Od $ 149 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Mamy pakiet odpowiedni dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chcesz postawić na jej wirtualną czy rzeczywistą obecność w danym miejscu.

Adres biznesowy

Korzystaj z wirtualnego adresu w jednej z ponad 4000 tys. lokalizacji i zwiększ swoją wiarygodność dzięki obecności na danym rynku.

  • GlobalObecność w sieci w dowolnym miejscu na świecie
Od $ 75 za miesiąc

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres biznesowy z możliwością odbierania połączeń telefonicznych, wirtualną recepcją i dostępem do naszej globalnej sieci salonów biznesowych.

  • Powierzchnia biurowaNasz najpopularniejszy pakiet
Od $ 179 za miesiąc

Biuro wirtualne plus

Usługi wchodzące w zakres pakietu usług biura wirtualnego, a także dostęp do sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowej przez 5 dni w miesiącu.

  • CzłonkostwoNasz najbardziej kompleksowy pakiet
Od $ 265 za miesiąc

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy
Sale konferencyjne dostosowane do każdego celu, w dowolnym miejscu na świecie. Dostępne na godziny, dni lub tak długo, jak potrzebujesz.

Sala konferencyjna

Idealna przestrzeń na spotkania i rozmowy kwalifikacyjne. Dostępna na godziny. Na miejscu zespół wsparcia.

  • Wyślij zapytaniePonad 10 tys. opcji do wyboru
Od $ 29 za godzinę

Pokoje spotkań

Profesjonalne, prywatne przestrzenie do przeprowadzania rozmów z kandydatami, omawiania corocznych ocen pracowników i kierowania grupami badawczymi.

  • TeamsZadbaj o odpowiednie wrażenie
Od $ 29 za godzinę

Sala szkoleniowa

To rozwiązanie sprawdza się idealnie, gdy szukasz zaprojektowanej z myślą o szkoleniach przestrzeni z biurkami, tablicami suchościeralnymi i ekranami.

  • No capitalStworzone z myślą o nauce
Od $ 29 za godzinę

Sale posiedzeń

Profesjonalna powierzchnia biurowa na żądanie. Sprawdza się idealnie, gdy musisz przyłożyć się do pracy.

  • TeamsPrzestrzeń, która zaimponuje klientom
Od $ 29 za godzinę

Potrzebujesz pomocy?

Umów się na bezpośrednią rozmowę z profesjonalnym doradcą.

  • Agenci dostępni na całym świecie
  • Omów różne opcje
  • Otrzymaj spersonalizowaną wycenę
  • Zarejestruj się i przystąp do pracy

Sale konferencyjne — w Ottawie

    396 Cooper St

    396 Cooper St. 4th Floor, Ottawa, ON, K2P 0G8, CAN

    Hit new targets with flexible workspace at 396 Cooper Street, Ottawa. Work where culture and commerce thrive together from the heart of lively Centretown, neighbouring federal departments, management consultancies, and lifestyle brands.

    Unleash your creativity and uncover new ideas in stylish offices and comfortable meeting rooms. When it’s time to switch off, step into the streets of Centretown to unwind. With all sorts of restaurants, bars, and cultural attractions a short walk away, you’re spoilt for choice.

    Biura prywatne od$ 209 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 69 / dzieńZarezerwuj teraz

    116 Lisgar St

    116 Lisgar St 6th Floor, Ottawa, ON, K2P 0C2, CAN

    Make the presence of your business known with office space in a prominent location across the street from Ottawa City Hall and the Ontario Provincial Court House. This central location is a hub for public services, technology, healthcare and tourism. It’s also incredibly easy to reach. The workspace is a 2-minute walk from Nepean bus stop, an 11-minute walk from Ouest Light rail station and just a 20-minute’ drive from Ottawa train station. If you travel domestically for work or welcome clients from overseas, Ottawa Macdonald-Cartier International Airport is just a 20-minute drive away. Whatever the scale of your operation, you’ll find everything your business needs to thrive.

    Head up to the 6th floor and you’ll find a workspace that provides you with flexibility to work in a way that suits you. Work in collaborative, open-plan coworking spaces or move to one of our private offices to discuss confidential matters, or simply to find focus. Bring people and teams together in person, or virtually, in stylish meeting rooms fitted with state-of-the-art videoconferencing technology. Socialise with colleagues and network with fellow professionals over a barista-brewed coffee in our communal kitchen and communal spaces. Entertain clients after work in one of Ottawa’s finest restaurants or take in the vibrant and diverse culture of neighbourhoods near Lisgar St.

    Biura prywatne od$ 289 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 89 / dzieńZarezerwuj teraz

    66 Slater Street

    135 Laurier Avenue West, Ottawa, ON, K1P 5J2, CAN

    Corner the market with this great place to do business in downtown Ottawa

    Stand out from the crowd when you relocate your business to this high-profile corner plot in the heart of downtown Ottawa in Ontario, Canada. This 23-story high-rise with no less than seven elevators and extensive secure underground parking has views across to Parliament Hill which never fail to impress. Meanwhile, a two story shared lobby floods this communal area with light, delivering the wow factor to your clients and guests from the moment they step inside.

    Sharing our multi-tenanted 66 Slater Street workspace will have you rubbing shoulders with major players from a range of industries, chatting over a coffee or in the kitchen, while the building’s redesign to incorporate numerous communal areas and meeting rooms makes coworking a breeze. Five full floors of accommodation are available on levels two to six, as well as some of the ground floor – that’s almost 7,000 square metres in total. Just a few short steps away from planned LRT stations scheduled to start running in 2019, it couldn’t be better located, while virtual office solutions are available on request as well.

    Biura prywatne od$ 295 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 109 / dzieńZarezerwuj teraz

    116 Albert Street

    116 Albert Street Suites 200 & 300, Ottawa, ON, K1P 5G3, CAN

    Place your business at the heart of Ottawa in our impressive 116 Albert Street offices. Positioned on the corner of two of the capital’s busiest streets, you’re at the centre of the city’s financial area here.

    Work productively in stylish interiors and relax on the comfortable sofas in our sociable break-out spaces. After a productive day of meetings, treat clients to a show at the nearby National Arts Centre.

    Biura prywatne od$ 205 / mies.Otrzymaj ofertę cenową
    Biura na dzień lub na godziny od$ 79 / dzieńZarezerwuj teraz

    Pakiety powierzchni biurowych dla osób, które interesuje regularny dostęp.

    W ramach członkostwa Office masz dostęp do lokalizacji w każdym większym mieście. W przystępnej cenie i na elastycznych warunkach.

    Powierzchnia biurowa (cena miesięczna)

    5 dni$ 279 miesięcznie
    10 dni$ 425 miesięcznie
    30 dni$ 709 miesięcznie

    Ottawa — tu też znajdziesz przestrzeń dla siebie

    Close to Montreal and the US border, Ottawa is ideal for hosting clients and colleagues from Canada and America. Pitch, train and present in our fully-equipped meeting rooms, ideal for any business event.

    Sale konferencyjne w Ottawie na miarę Twoich oczekiwań
    Tap into Ottawa’s diverse industries in our vibrant coworking communities. Connect and collaborate with like-minded individuals in our modern, bright coworking spaces. Drop in and hot-desk, or reserve a dedicated desk to call your own in our open plan spaces and shared offices. Relax in our comfortable break-out spaces when you’re not at your desk and recharge courtesy of a fully stocked kitchen.
    Odkryj inne obszary w Ottawie
    Sale konferencyjne w Downtown Ottawa (3)
    Możesz też sprawdzić całą sieć sal konferencyjnych w Kanadzie.

    Odpowiedzi na pytania dotyczące sali konferencyjnej w Ottawie

    Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.
    Wynajmij salę konferencyjną w Ottawie w cenie od $ 29 / godz. do $ 55 / godz. w przypadku wariantu premium. Nasze sale konferencyjne z opcją rezerwacji na dzień lub na godziny oferują wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia efektywnego spotkania. Możesz korzystać z nich wedle uznania: na potrzeby konferencji, posiedzenia zarządu, rozmowy kwalifikacyjnej lub szkolenia.
    Wszystkie nasze sale konferencyjne można wynająć na dzień lub na godziny. Jeśli więc potrzebujesz sali konferencyjnej na dzień, pomożemy Ci znaleźć idealne rozwiązanie w Ottawie.
    Znajdź idealną przestrzeń do organizacji kolejnego wydarzenia w Ottawie, wybierając jedną z naszych sal konferencyjnych. W swoich centrach oferujemy szereg sal konferencyjnych, pomieszczeń na potrzeby rozmowy kwalifikacyjnej i sal szkoleniowych z dostępem do najnowszej technologii, szybkiego łącza Wi-Fi i działających na miejscu zespołów wsparcia, dzięki którym Twoje spotkania przebiegną bezproblemowo.
    Tak — w naszych centrach biznesowych w Ottawie możesz zarezerwować salę konferencyjną na okres od godziny do całego tygodnia. Dokonaj rezerwacji online, przez telefon lub za pośrednictwem aplikacji Regus.
    Zalecamy rezerwację sali konferencyjnej z wyprzedzeniem, ponieważ pozwoli to zagwarantować jej dostępność dla Ciebie i Twoich gości. Dokonując rezerwacji z wyprzedzeniem masz ponadto możliwość dostosowania układu pomieszczenia oraz organizacji cateringu i przekąsek.
    Nasze pomieszczenia są w pełni wyposażone w nowoczesne meble i sprzęt do wideokonferencji, co pozwoli Ci zacząć pracę od razu, gdy tylko się pojawisz. W razie potrzeby możemy też umieścić w Twojej przestrzeni tablicę suchościeralną lub z arkuszami do przerzucania, a także projektor lub ekran z wejściem AV.
    Regus udostępnia sale konferencyjne na godziny, dzięki czemu płacisz tylko za czas i przestrzeń, których potrzebujesz.
    Jeśli spotkanie się przedłuży, zależnie od dostępności możesz wydłużyć rezerwację na godziny. Porozmawiaj z naszym działającym na miejscu zespołem, a postaramy się dostosować Twoją rezerwację do Ciebie i zmieniających się okoliczności.

    * Wszystkie podane ceny obowiązują w momencie zapytania, na podstawie umów 24-miesięcznych. Ceny mogą ulec zmianie i różnią się w zależności od wybranych produktów i usług. Ceny powierzchni biurowych i przestrzeni coworkingowych są naliczane za osobę miesięcznie i zależą od dostępności zasobów. Obowiązują Zasady i warunki.