Przepraszamy, nie znaleziono {{term}}. Prosimy spróbować ponownie.

Biura elastyczne w London St Paul’s

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

Więcej
Dostępne oferty

Biura elastyczne w London St Paul’s

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

Dostępne oferty

020 7397 8300

  • Pełny ekran
  • Dojazd
  • Wyświetl ulicę
Wyświetl wszystkie lokalizacje w London

Cieszymy się zaufaniem na całym świecie

LinkedIn
Cigna
Accenture

Dlaczego biura Regus?

Umeblowane przestrzenie biurowe

Nowoczesne meble i szybkie łącze internetowe w cenie

Cena bez ukrytych kosztów

Zapłać jedną przejrzystą cenę za wszystko, co związane z Twoim biurem

Powiększ przestrzeń biurową

Dodawaj więcej biurek w miarę rozwoju Twojego zespołu

Biura tymczasowe

Załóż biuro projektowe i zrezygnuj z niego z miesięcznym wyprzedzeniem.

Wybierz rodzaj przestrzeni biurowej:

Biura z oknem: London St Paul’s — prywatna przestrzeń biurowa z pięknym widokiem

Biuro z oknem

Prywatna przestrzeń biurowa z oknem, dostępna we wszystkich naszych centrach.

Biura wewnętrzne: London St Paul’s — niedroga powierzchnia biurowa

Biuro wewnętrzne

Podstawowe biuro Regus, bez dostępu do okna; najbardziej ekonomiczna opcja.

Biura en suite: London St Paul’s — połączenie przestrzeni biurowej i sali konferencyjnej

Biuro en suite

Biuro oraz sala konferencyjna; zazwyczaj zawiera dwa biurka i stół konferencyjny.

Miejsce z biurkiem: London St Paul’s — we współdzielonej przestrzeni biurowej

Przestrzenie współdzielone

Biurko w przestrzeni współdzielonej na zasadzie "hot desking": kto pierwszy, ten lepszy.

Cena bez ukrytych kosztów

Zapłać jedną cenę za w pełni wyposażone i umeblowane biuro z Wi-Fi, telefonami, opłatami za media i recepcją.

Osobno płacisz jedynie za materiały eksploatacyjne, takie jak kawa, fotokopie czy połączenia.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Skaluj w zależności od swoich potrzeb

  • Płacisz tylko za wykorzystane usługi
  • Zacznij od małej przestrzeni i powiększaj ją w miarę rozwoju Twojego biznesu
Kuchnia z możliwością przygotowywania kawy i herbaty

Dostosuj swoje biuro do siebie

  • Meble, rozkład i dekoracje niczym szyte na wymiar
Regus zapewnia globalną obecność a członkostwo Lounge jest wliczone bezpłatnie

Przestrzenie do pracy na całym świecie

  • Członkostwo Lounge za darmo
  • Dostęp do salonów biznesowych na całym świecie
Bezpieczne, szybkie łącze internetowe z usługą konfiguracji

Pomoc administracyjna

  • W cenie usługi recepcji, obsługa poczty i odbieranie telefonów
  • Dostępna pomoc w zakresie zadań administracyjnych, takich jak wysyłanie poczty i wykonywanie kserokopii
Bezpieczny Internet klasy biznes, łącze Wi-Fi, linie i aparaty telefoniczne

Technologia

  • Bezpieczny Internet klasy biznes, łącze Wi-Fi, linie i aparaty telefoniczne
  • Dostęp do 50 milionów hotspotów wi-fi na całym świecie
Przestrzeń współdzielona w przyjaznym i otwartym otoczeniu

Przestrzeń do pracy

  • Nowoczesne, ergonomiczne meble biurowe
  • Profesjonalne otoczenie biznesowe
  • Dogodna lokalizacja wszędzie tam, gdzie prowadzisz interesy
  • Korzystanie z sal konferencyjnych wspólnego użytku na godziny
Meeting and office facilities at London St Paul’s

Udogodnienia

  • Personel recepcji powita gości
  • Wspólna kuchnia z dostępem do kawy i herbaty
  • Salon biznesowy i pomieszczenia przeznaczone do spotkań w mniejszych grupach
  • Wszystkie opłaty za media są już wliczone
  • Sprzątanie biura i serwis
  • Dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Korzyści

  • Wyłączny dostęp do programu Regus Marketplace umożliwiającego korzystanie ze zniżek proponowanych przez wiodące marki
  • Regularne eventy i wydarzenia w społeczności Regus
  • Aplikacja Regus do rezerwacji przestrzeni roboczej i nie tylko

Więcej możliwości pracy w: London

Oferujemy coś więcej niż tylko przestrzeń biurową

...

Członkostwo oferuje globalny dostęp do przestrzeni biurowej na różnych poziomach

Członkostwo

Globalny dostęp do przestrzeni do pracy bez rezerwacji, dzięki różnym kategoriom członkostwa z uwzględnieniem każdego budżetu i stylu pracy.

Profesjonalne pomieszczenia: London St Paul’s — na spotkania, prezentacje, szkolenia i rozmowy

Sala konferencyjna

Profesjonalne przestrzenie na potrzeby spotkań, promocji, szkoleń i rozmów kwalifikacyjnych, z łączem Wi-Fi, rzutnikiem, tablicą suchościeralną oraz obsługą naszego zespołu.

Wirtualne biuro: London St Paul’s — prestiżowy adres i wiele usług dodatkowych

Biuro wirtualne

Odpowiedni wizerunek firmy dzięki prestiżowemu adresowi biznesowemu oraz bogatej palecie dodatkowych usług.

Zarządzaj przestrzenią biurową za pomocą aplikacji Regus

Zarządzaj firmą w dowolnym miejscu i czasie

Pobierz aplikację Regus z Apple App Store lub Google Play.

Pobierz aplikację Regus z Apple App Store      Pobierz aplikację Regus z Google Play

Co obejmuje oferta biur Regus?

Firma Regus oferuje przestrzeń biurową do wynajęcia w centrach biznesowych w różnych miastach na terenie: Polska. Każde biuro prywatne można wyposażyć w dodatkowe biurka bądź przenieść — bez dodatkowych kosztów. Ponadto oferujemy tymczasowy wynajem biur na czas realizacji projektu na podstawie umów odnawialnych co miesiąc.

Oferujemy umeblowaną przestrzeń biurową z obsługą i dostępem do szybkiego internetu, recepcją i możliwością korzystania z dodatkowych usług, takich jak sale konferencyjne i biura wirtualne. Do wyboru są biura wewnętrzne i biura z oknem oraz centra biznesowe — niewielkie przestrzenie biurowe wraz z salami konferencyjnymi.

Zapraszamy!

Niezależnie od rodzaju Twojej działalności oraz budżetu, pomożemy Ci znaleźć optymalną przestrzeń do pracy.

Zapraszamy!

Niezależnie od rodzaju Twojej działalności oraz budżetu, pomożemy Ci znaleźć optymalną przestrzeń do pracy.